Naprawa mostów

Oferujemy naprawę i regenerację mostów tylnych do Iveco daily I, II, III; czyli roczniki od 1996 do 2018r.

Naprawiamy mosty bliźniacze oraz pojedyncze.

 

Naprawa mostu to lepszy pomysł niż kupno używanego mostu.

Dlaczego? Przeczytaj.

Czy naprawa mostu jest opłacalna? Jeśli można kupić most  za 3000 zł?

Można kupić ale używany, najczęściej 5, 10 letni. Nikt nie da nam gwarancji, że taki most będzie cichy oraz nie będzie miał dużych luzów. Oczywiście można kupić most używany z gwarancją 14 dniową. Nowy gęsty olej uciszy most na kilkanaście dni. Czy ktoś zagwarantuje że używany most będzie sprawny po miesiącu czy dwóch?

Co zyskuję? 

Dokonując naprawy mostu, mamy praktycznie nowy most. Jeśli wymienimy koło talerzowe z wałkiem atakującym, mechanizm różnicowy, łożyska, uszczelniacz itd.  mamy praktycznie nowy most. Udzielamy 6 miesięcy gwarancji. Nawet Iveco nie udziela gwarancji na mosty w nowych samochodach. Wiem bo odbieraliśmy roczne iveca z serwisu, gdzie nie chciano naprawić mostu na gwarancji.

Ile kosztuje naprawa mostu?

Koszt naprawy mostu ( robocizna + części) to 2000-4000 zł. Wszystko zależy od tego co w moście zostaje wymienione. Cena zależna jest także od tego czy do mostu są dostępne zamienniki czy tylko oryginalne części.

Czy muszę kupować jakieś części?

W stałej ofercie posiadamy wszystkie części potrzebne do naprawy mostów Iveco. Dzięki temu jesteśmy w stanie naprawić most w przeciągu 1 dnia roboczego. Most trzeba bardzo starannie wyregulować i ustawić. Nie można się przy tym spieszyć. Jest to bardzo ważne, aby most był cichy i nie nabierał wysokiej temperatury przy większych prędkościach i ładunkach.

Nie jesteś przekonany co zrobić? Kupić używany lub naprawiać swój most?  Zadzwoń i doradź się tel. 694-266-402. Numery telefonów znajdują się także w zakładce KONTAKT.

 

 

 

 

Proces naprawy mostu

1. Rozebranie mostu

2. Mycie środka mostu

3. Mycie i przedmuchiwanie obudowy ( w miejscu gdzie znajdują się półośki)

4. Obsadzenie wałka atakującego + regulacja

5. Złożenie mechanizmu różnicowego

6. Obsadzenie mechanizmu różnicowego + regulacja

7. Most gotowy